fredag den 5. september 2008

Twitter

Prøv lige at check Twitter ud. Hvis jeg har gjort det rigtigt, er overskriften et link.

Det er sådan en mikroblog, hvorman kan se, hvad ens venner laver - hvis de altså taster det ind! Hvem pokker har tid til det??!! "Nu er jeg i udlånet" "Nu er jeg i depotet" "Nu er jeg i biografen" " Nu blogger jeg" "Nu drikker jeg kaffe" osv. Ja, jeg ved godt, nogle gør det samme med mobilos, men alligevel.

Internettet giver et indblik ud i den store verden, men er samtidig et kig ind i dagligstuen, hvor vi udstiller os selv. Sygt? Ja, nogle gange, men vel også sjovt. At læse en roman er vel også at leve sig ind i andres liv. Internettet er ofte ren trivi, men ikke altid fiktion.

Hvis nogle er i tvivl lige nu, så øver jeg mig i at blogge, og jeg ser Sliding Doors samtidig, og burde gå i seng, så I slipper for mere vrøvl.

2 kommentarer:

Claus Teglgaard Madsen sagde ...

Hej Dorrit.

Det ser jo ud til at du er kommet godt igang. Jeg er lige kommet tilbage fra ferie, og kan se at jeg skal være "tilsynsførende" for dig, så hvis du har nogle spørgsmål må du endelig skrive.

Hilsen
Claus T. Madsen

Dorrit DotCom sagde ...

Hej Claus,

Glad for, du er min tilsynsførende, og du skal nok få nogle spørgsmål, der kan holde din dag gående *GGG*
Som du kan se, kan jeg godt lide at blogge, men jeg har ikke fået meget gang i Messenger, da jeg ikke har så mange 'venner' derinde, men de dukker nok op. Jeg har tidligere prøvet det og ICQ, men har holdt pause i en del år.

Hilsen Dorrit