lørdag den 13. september 2008

Juhu - har fået en ny kommentar

Der er en kollega, der har set min blog! Endda med et ønske om at se et foto af min kat. Det er jo lige det, jeg har ventet på.
Det er rigtigt, hvad Ann-Berit skriver, at der er mange nye blogge, man bør følge med i - samt kommentere. Jeg synes, jeg er flink til at komme forbi de fleste, men indrømmer, at det kniber med at kommentere. Det kniber også med at skrive om 'ugens lektie'. Jeg bøvler stadig med, at Google går ned, hvis jeg har gang i mere end én ting, fx. både bloggen og en almindelig søgning. Noget af det, jeg ellers gerne vil nå frem til, er at få et større overblik over sammenhængen mellem de forskellige Google-services. Nogle gange kan man hoppe fra det ene til det andet, når man færst er logget ind. Andre gange skal man logge ind igen, og også skrive de kryptiske billedord, der skulle give en øget sikkerhed. Ja, det har jeg ikke fundet logik i endnu, men det kommer vel hen ad vejen. Der er også stor forskel på, om jeg bruger min laptop eller min stationære - forskellige google-udgaver.

Ingen kommentarer: