fredag den 12. september 2008

Det går lidt sløvt

Ikke meget ved at lave blog, når ingen læser/kommenterer den *snøft* Der mangler sikkert den der sensation....
Bortset fra det, så går det godt med 23Ting - har fået lavet alle 'lektierne', men nu er det jo også snart weekend, og noget nyt skal i gang.
Rendte ind i Harry Potter-ungerne i går i Eventyrhaven - herligt! Men jeg var lidt beklemt ved en enøjet, skummel fyr, som måske var en del af event'en, måske ikke. Andre (kolleger) kunne genkendes trods udklædningen, og godt så de ud. Må forbi Flakhaven i eftermiddag.


1 kommentar:

Ann-Berit Wichmann Jensen sagde ...

Synd for dig, så her kommer en kommentar: Der er simpelthen ikke timer nok i døgnet, når så mange kolleger pludselig laver blogs, man gerne vil kigge på. Så jeg fik et mindre chock, da jeg nu vendte tilbage til din blog, og så hvor meget du allerede har skrevet - ikke bare det ugentlige "nu har jeg løst opgaven"-indlæg, som er det niveau mange af os ligger på.

Jeg vil da godt se din kat, men det kan jo være at den får lov at komme på facebook ;-)

Vi blogges ved -

Ann-Berit