onsdag den 10. september 2008

Harry Potter

Jeg sidder lidt og ærgrer mig over, jeg ikke længere har børn i Harry-Potter-alderen, for hvor er det en fed festival, vores kolleger har fået stablet på benene! Sådan noget var der ikke, da min den yngste blev Harry-Potter-fan. Man kunne heller ikke købe koste mv., og det måtte jeg så selv producere, trods mine manglende kreative evner. Det blev nu helt flot, kostumet, selv om slaget tidligere havde været et Dracula-slag. Hatten hev en bekendt med hjem fra Prag. I forvejen havde ungen det rigtige hår, runde briller og et ar i panden, så ligheden var ret stor.

Jeg tror nu, jeg slår et slag ind over Flakki (Flakhaven på fynsk) fredag eftermiddag og ser på boderne - også uden barn!

http://odensebib.dk/sitecore/content/home/web/harrypotter.aspx

Ingen kommentarer: