søndag den 14. september 2008

Søndag aften....

Har ikke lavet ugens opgave, men brugt en masse tid inde på Fjæsbogen, hvor der dukkede en masse venner op, herunder en virtuel!

Jeg har ikke fundet nogle fra gymnasietiden, men det er efterhånden også længe siden. Derimod nogle stykker fra bib-skolen, fra den berømte årgang 1979, Sektion II. Det var tider. Burde søge på kollegierne også. Hørhus-kollegiet havde en gang en hjemmeside, dvs. 7. etage havde lavet en nostalgisk, men da jeg boede på 8. var det så godt som min egen.


Har chattet med min søn på Messenger. Lidt underligt, når vi nu sad en meter fra hinanden, men så fik man da kontakt trods ørebøfferne.


Prøvede at 'turbanizere', inspireret af Mogens (og for at komme ham i forekøbet m.h.t. mig selv), men hjemmesiden var ikke tilgængelig. Nok lukket af D.S.F. (Dansk Sikhforbund). Prøvede så at se mig selv som jeg ville have set ud i 50'erne og frem til i dag, men det viste sig, at ikke hele bogen blev gemt, så jeg fik kun ét billede ud af besværet, øv. Det er vist fra 90'erne....hmmm. Første gang, jeg har pandehår, og blondine har jeg ikke været siden 60'erne.Sitet hed yearbookyourself.com Laver Mogens turban på mig, ved jeg, hvordan jeg skal hævne mig :-)




Ingen kommentarer: