fredag den 21. november 2008

Doodle, Wikier mv.

Der er brændt mange frikadeller på siden sidst, og der er blevet arbejdet med både det ene og det andet i forhold til 23ting, men ikke blogget!
Doodle kendte og brugte jeg i forvejen - alle tiders værktøj!

En Vollsmose-Wiki - det vil jeg nøje overveje. Jeg tror, den skulle skrives af et team, for her sker rigtig meget herude, også selv om man holdt sig til projekter og aktiviteter. I forvejen bruger vi megen tid på at fodre Vollsmose.dk, Vollsmose Avisen, Facebook og vores egne kanaler - skal det hele med på bloggen, får vi travlt! Men skal det hele også med? Er det ikke en bibliotekarting, jeg måske burde sætte mig ud over? Jeg må indrømme, at jeg synes, der er behov for det store overblik herude. Men det er nok Vollsmose.dk, vi skal fodre med aktiviteter, projekter mv.

En blog skal være personlig, men man kunne jo godt samle et team af forskellige folk, der havde en fælles blog, der beskrev de ting, vi brænder for her og nu. Men som professionel vil man jo aldrig kunne skrive på samme måde som en beboer. Ordene skal vejes, og intet her i Vollsmose er neutralt! Så helt ukompliceret er det jo ikke. I forvejen er der mange herude, der blogger forskellige steder.

Kommentarer modtages gerne - og tak for dem, der allerede er kommet!

Ingen kommentarer: