mandag den 6. oktober 2008

Er hun ikke køn?


Er bare så glad for min bette notebook. Den kan være i dametasken, men skærm og tastatur er store nok til dagligt brug. Jeg er spændt på, om jeg så slipper for at slæbe rundt på diverse mapper og papirer. Det er ikke sikkert....

Jeg havde en gang en lille PDA, en Revo, som havde rigtigt tastatur og en lille skærm, en mini-mini-laptop med kalender, Word osv. Den var faktisk ok, når man skulle skrive et mødereferat, men tastaturet var noget småtteri, så til skrivebrug var den ikke i top. Jeg måtte opgive den, da jeg blev ansat i Odense Kommune (Notes etc.), og det var jeg nu ked af, for den var rigtig nem at arbejde med og driftssikker.

Hmmm... hvad var det nu, ugens opgave var i 23ting??!!! Det må blive senere på aftenen. Jeg håber, det er noget, jeg har prøvet.



Ingen kommentarer: