torsdag den 16. oktober 2008

Alle kneb gælder...



Kunne ikke finde ud af at få en tæller på bloggen, så jeg kan se, om der er andre end Nina, der ser den (tak for respons, Nina). Her virker jo lidt tomt, men nu har vi jo lært på et udmærket morgenmøde, at en godt besøgt blog kan handle om dagligdags ting som strikkeopskrifter, bagning og dyr. Af tre onder vælger jeg i dag det med dyr, og lægger et billede af min snart forvoksne killing op. Der er ellers nok af blogs og hjemmesider omkring katte, ja, for nogle måneder siden ville jeg nok have sagt, der var for mange. Men nu prøver vi knebet igen - viser et billede eller to af den ultimative kat, Fellini, som har indtaget vores hjem. Stuen er indtaget af de mest underlige ting, sådan en kat ikke kan undvære: lange rør til at fare igennem, kulørte plastikbolde, mus i alskens afskygninger og sidst, men ikke mindst en rædsel af et stativ, indkøbt IRL i Harald Nyborg, med plys, tovværk og flere etager. Det er blevet yndlingsmøblet, og kan ikke fjernes, selv om det ikke helt passer til decoren.
KOmmer også lige med en bageopskrift - kan kun en: man tager noget mel og sukker og to æg, blander det i foodprocessoren, hælder en skive smeltet smør i og lidt bagepulver. Deri hælder man en masse æblestykker (eller anden frugt), hælder det i en tærteform el.l. og bager det i 40 min. Strø gerne lidt kanel og mandler over. Den lykkes ikke hver gang, men næsten!




Ingen kommentarer: