tirsdag den 2. december 2008

Dipity og podcast

Dipity - det er bare alle tiders, men jeg har ikke helt styr på det endnu. Måske man skulle lave en Vollsmose tidslinie i stedet for en Wiki?! Jeg elsker tidslinier, måske fordi jeg aldrig har været god til årstil. Mange hjemmesider har tidslinier, fx. museer, og også Kvinfo, hvis jeg ikke husker helt forkert.
Det skal dyrkes noget mere.
Men ellers må man jo lige sørge for at gøre tingene færdige, nemlig podcast, som vi helt klart kan bruge på jobbet, fx. når børneklubberne skal lægge noget på nettet, nyheder på flere sprog osv. Der kræves jo ikke fine lydværksteder, men vist nok en god mikrofon. Hmmmm...er bange for sønniken podcaster noget, han har optaget med sin mobiltelefon.....nemlig mig, der synger La camisa negra. Sker det, så er jeg fri for at købe julegaver til ham.

Ingen kommentarer: